Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ

O tradycjach bożonarodzeniowych

Cały Adwent trwa rozmowa, że niedługo święta.
Każde dziecko o tych świętach niechaj też pamięta. (…)

„Boże Narodzenie”, Szymon Sokołowski, uczeń SP w Łuszczowie

Już grudzień… Nadchodzi świąteczny czas…

O tym, jakie były tradycje bożonarodzeniowe w przeszłości, które z nich przetrwały do dzisiaj, uczniowie i opiekunowie dowiedzieli się (i przypomnieli sobie) podczas zajęć edukacyjnych w dniu 3 grudnia 2024 roku, w Publicznej Bibliotece dla Dzieci i Młodzieży nr 8 przy ul. Ząbkowskiej. Pan Sławomir Szczocki z Zamku Królewskiego w Warszawie opowiedział, w jaki sposób przygotowywano się do świętowania radosnego czasu narodzin Dzieciątka Jezus.

Warsztaty Bożonarodzeniowe - Eko Ozdoby Choinkowe

3 grudnia 2024r. w  naszej szkole odbyły się ekologiczne warsztaty z robienia ozdób choinkowych. Świetlica zamieniła się w artystyczną pracownię. Nasi uczniowie  na zajęciach oraz w domu przygotowali suszone plastry pomarańczy, cytryn i grejpfrutów.

Innowacja - działania

Dzień dobry, proszę, dziękuję to mnie nic nie kosztuje, a każdy dzień słońcem smakuje”,  to innowacyjny Trening Umiejętności Społeczno-Wychowawczych w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 6. Ta innowacja pedagogiczna ma na celu kształtowanie u dzieci w wieku szkolnym nawyków kultury osobistej oraz rozwijanie pozytywnych postaw społecznych. Projekt wspiera budowanie środowiska opartego na życzliwości, wzajemnym szacunku i empatii, co ma wpływ na jakość relacji międzyludzkich oraz atmosferę w grupie szkolnej.

Disco Harce

Nasi dzielni harcerze już od poniedziałku przystąpili do działania. Dokładnie 25 listopada 2024r na zaproszenie 255WDH wyruszyli na andrzejkową zabawę do Zespołu Szkół Specjalnych nr 38. Na miejscu czekała  pięknie przystrojona sala gimnastyczna oraz wiele atrakcji, zaczynając od wspólnego tańca kończąc na wróżbach. 

MATP '2024

Dzień Aktywności Motorycznej  (Motor, Ability, and Training Program) jest zrealizowany w naszej szkole w dniu 22 listopada 2024 r., aby wspierać dzieci z autyzmem w ich rozwoju fizycznym i społecznym. Uczniowie uczestniczyli w różnorodnych aktywnościach motorycznych, które miały na celu poprawę ich zdolności motorycznych i współpracy z innymi dziećmi, zwiększenie pewności siebie oraz budowanie pozytywnych doświadczeń związanych z aktywnością fizyczną.